Samenwerken in de cloud

Als ondernemer heeft u het al druk genoeg met het drijven van uw onderneming. Het bijhouden van de administratie is vaak tijdrovend en gaat ten koste van uw werkbare uren of uw vrije tijd. Het is echter niet alleen van groot belang voor uzelf, het is ook vaak nog een wettelijke verplichting om dit juist te doen. Goed ingerichte boekhoudsoftware kan het bijhouden van de financiële administratie vele malen makkelijker voor u maken. De meest innovatieve software stelt u in de gelegenheid om de administratie in hoge mate te automatiseren en bovendien te digitaliseren. Zo bereikt u het dat uw administratie niet alleen minder tijdrovend is, maar ook nog eens zo up-to-date mogelijk. Lees hier verder over de mogelijkheden.

Digitaal archief

Het digitaal archief is een verzameling van alle documenten die u upload en e-mailt. Deze is zowel via de computer als via de app te benaderen. Zo kunt u altijd al uw documenten binnen handbereik hebben. De documenten worden permanent opgeslagen en daardoor voldoet u direct aan de wettelijke bewaarplicht.

Financieel dasboard

Het financieel dasboard geeft een overzicht van de financiële administratie. Deze kunt u geheel naar eigen wens indelen. Zo kunt u in een oogopslag zien wat het resultaat (winst) en de kosten van een bepaalde zijn en hoe deze is opgebouwd. Ook kunt u zien welke debiteuren (verkoopfacturen) en crediteuren (inkoopfacturen) nog open staan. U kunt zien hoe de kengetallen zijn opgebouwd tot op factuurniveau.

Gemakkelijk aanleveren

Er zijn vele mogelijkheden om de administratie aan te leveren, zowel digitaal als op papier. Wilt u de administratie digitaal aanleveren, dan kan dat door middel van:
Uploaden
• E-mailen
Dropbox
Google Drive en
• Mobiele app
Levert u de administratie liever aan op papier, dan scannen wij deze voor u in en plaatsen deze in het bijpassende dossier. De bankmutaties kunnen worden aangeleverd door middel van een bankkoppeling of in MT940-formaat. Uiteraard helpen wij u hier desgewenst bij.

Modules en koppelingen

Naast de standaard functies, zoals het financieel dasboard, de app en het digitaal archief, kunt u gebruik maken van de vele aanvullende modules en koppelingen. De meeste boekhoudpakketten beschikken over een facturatiemodule en een bankkoppeling. Bij sommige boekhoudpakketten houdt het daar echter niet op. Denk bijvoorbeeld aan: webshopkoppelingen, projectadministratie en urenregistratie.

Benieuwd of samenwerken in de cloud iets voor u is?

Wij bieden ondernemers een gratis proefperiode aan van 30 dagen. Daarnaast geven wij ook een gratis instructie bij ons op kantoor. Neemt u gerust contact met ons op voor een afspraak of voor meer informatie.