Als ondernemer bent u vaak verplicht om een goede financiële administratie te voeren voor uw onderneming. Bovendien is het de grondslag voor veel fiscale aangiften. Met behulp van de meest recente en innovatieve technologische ontwikkelingen hoeft de administratie niet meer lastig en tijdrovend te zijn. Integendeel, de administratie hoort u juist te ondersteunen in de bedrijfsvoering! Door de financiële administratie zodanig in te richten en af te stemmen op uw wensen en behoeften bereiken we dat voor u. Lees hier meer over de mogelijkheden.

Samenwerken in de cloud

Boekhouden zonder zelf te boeken en altijd een actueel overzicht van de financiële cijfers van je onderneming. Beschik altijd over actuele sturingsinformatie, wacht niet langer op de jaarrekening. Kijk vooruit in plaats van achteruit. Zoekt u een administratiekantoor dat u daarbij kan helpen? Wij staan graag tot uw beschikking. Benieuwd of geautomatiseerd boekhouden iets voor u is?
Lees verder

Zelf boekhouden

Boekhouden kan ingewikkeld zijn. Wilt u graag zelf boekhouden en hebt u daar hulp of ondersteuning bij nodig? Wij kijken graag met u mee. Wij hebben ervaring met de meest voorkomende boekhoudpakketten, waaronder: Exact Online, AFAS Online, Yuki, Jortt, Snelstart, Twinfield, Reeleezee en E-Boekhouden. Naast het nagaan of de inhoud van van de geboekte administratie in orde is kunnen wij u helpen bij de inrichting en de automatisering van het pakket. Zo hebt u een goede administratie en benut u alle mogelijkheden die het boekhoudpakket te bieden heeft.

Wij komen langs

Beschikt u over een goede internetverbinding en een geschikte werkplek, dan kunnen wij uw financiële administratie ook bij u op locatie komen verzorgen. Meestal is dat in de maand dat de aangifte omzetbelasting ingediend moet worden, maar dat kan ook regelmatiger. Hebt u in de tussentijd vragen voor ons, dan staan wij uiteraard ook tot uw beschikking. Binnen een straal van 10 kilometer van ons kantoor rekenen wij geen reiskosten.

Uitbesteden

Wij verzorgen voor u de financiële administratie bij ons op kantoor. We zorgen ervoor dat we daarvoor gebruik maken van de software die het beste bij u en uw wensen past. Zo is het mogelijk om gebruik te maken van een softwarepakket waarbij u niet alleen alles kunt inzien, maar ook veel zelf kunt doen. Sommige softwarepakketten bieden tevens aanvullende modules zoals facturatie en CRM. De praktische invulling werkt als volgt.

Brengen & opsturen

U kunt de papieren administratie komen brengen zonder afspraak of naar ons opsturen per post. Als u bij ons langs komt nemen we graag de tijd om de administratie met u door te spreken en uw vragen te beantwoorden. Wij digitaliseren de papieren administratie en uploaden en verwerken deze in uw online administratiedomein, zodat u de beschikking houdt over uw administratie. De bankafschriften hoeft u niet aan te leveren als er een bankkoppeling gelegd is. De papieren administratie bewaren we totdat u deze weer komt ophalen.

Mailen & uploaden

U kunt de digitale administratie naar ons of uw online administratiedomein mailen. Ook is het mogelijk om de administratie te uploaden in uw online administratiedomein. Veel bestanden worden naar verloop van tijd automatisch herkend door de boekhoudsoftware.

Bent u op zoek naar een administratiekantoor en belastingadviseur voor uw financiële administratie, dan maken wij graag een afspraak met u voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek. Tijdens dit kennismakingsgesprek bespreken wij graag uw persoonlijke wensen en de mogelijkheden. Na het kennismakingsgesprek voorzien wij u desgewenst van een vrijblijvende offerte voor de benodigde dienstverlening.